22 böcker under 2022.

📕🎈📕🎈📕🎈📕

Jag blev taggad av @lasloppan i #22booksin2022.

Det finns så många fantastiska böcker som jag är nyfiken på men jag valde ut dessa. Det är en blandning av romaner, biografier, filosofi och populärvetenskap. En bokhög som symboliserar min läsning och som jag ser mycket fram emot att läsa.

Mina 22 böcker är:

📕Konsten att tänka klart -#christersturmark, #douglashofstadter

📕Det perfekta andetaget-#jamesnestor

📕Fyra tusen veckor- #oliverburkeman

📕Gryningsjakten- #annakuru

📕Motborgare- #ottogabrielsson

📕Kungarnas land- #pajtimstatovci

📕Hem- #karinerlandsson

📕Kroppen håller räkningen- #besselvanderkolk

📕Läk dig själv- #nicolelepera

📕Räkna hjärtslag- #katarinawidholm

📕Kontinentalbanan- #rajabahari

📕Trädgårdshacks- #filipjohansson

📕Vem tror hon att hon är, Suzanne Osten?- #suzanneosten

📕De förlorade minnenas ö- #yokoogawa

📕Sakernas tillstånd- #sandralillebö

📕Minding- #mariannescheja

📕Närheten- #katiekitamura

📕Själens historia- #olemartinhöystad

📕De tyngdlösa -#valerialuiselli

📕Visdomshinder och visdomsnycklar- #tulsajansson

📕Historier om tröst _#idahegazihöyer

📕Mänskligheten kommer att förundras, Hilma af Klint-#juliavoss

Lämna en kommentar

Designa en webbplats som denna med WordPress.com
Kom igång